Koltrasten sjunger igen!

Ja, det är sant! Jag har nu, tre mornar i rad hört koltrasten sjunga i trädtopparna då jag gått mot bussen! Han är allt en morgonpigg filur den, fem i sju är knappt jag vaken. Visst blir jag lite gladare då jag hör min favoritfågel sjunga igen efter ett långt vinteruppehåll! Det betyder att våren är på väg igen, men just nu känns den långt borta, det är kallt och ruggigt ute. Nej, nu ska jag ta tag i att städa hela undervåningen innan jag ska dra mig ut mot Backatorp för att möta en viss person som jag gillar väldigt mycket!

Hejs svejs! //Sandra

Kommentarer
Postat av: johanna

kolla in min sida hur du kan tjäna pengar på din blogg :) några inlägg ner har jag en annons där det står tjäna pengar på din blogg :) klicka och bli medlem.

kram !

2008-02-21 @ 12:08:53
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0