I skolan...

Sitter i skolan och försöker skriva ett arbete i smahäll c/ religion b... Religionsfrihet vs. sekularisering. Det går verkligen inget vidare. Dessutom så har min mp3 slut på batteri, vilket är riktigt surt, jag har inget att lyssna på och jag har en lektion till efter denna, mellan två och fyra. Visserligen är det foto, men det är krävande ändå. Vad som är mer krävande just nu är att vi har hur mycket som helst att göra i skolan, och arbeten som ska lämnas in, och jag har ingen fungerade dator. Det är illa, får lösa det på något sätt.

Har dessutom haft två timmar håltimme idag. Vi såg ut som fyra lik där vi satt på en soffa. Vi hade tråkigt.

Aja, dagen i skolan är snart slut och då får jag åka hem. Skönt att slippa allt här.

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Erik

Mohaha, själv har jag sportlov nu. Ha det bra!

2008-02-18 @ 13:44:36
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0