Samlade tankar i kortform, ver 2.0

Mina naglar går nästan endast att klippa om de är mjuka efter dusch eller bad och då med en extra stor nagelklippare.

Jag äter ordentligt! Idag har jag varit duktig... Eller duktig? Är man ens det om man gör som man ska?

Solnedgången är otroligt vacker. Kan vi inte vandra mot den hand i hand, vi två?
Kom bara och håll min hand och stryk mig över ryggen. Se mig i ögonen och bara finns. Bara var.

Jag har mitt livs sista idrottlektion på måndag!

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...

With love.
/S

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag vet inte hur jag kunnat missa! :O Här har inte funnits reklam nånstans, och hemsidan har jag ju inte kollat. Dessutom har vi ingen skivbutik så har inte kunnat se det där heller.

Men nu har jag det iaf :D

2008-04-20 @ 15:29:46
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0