Nej, bloggen är inte död...

Nej, verkligen inte, den har bara legat i koma ett par dagar. I måndags var det resursdag på Hulebäck, alla (de flesta) var lediga så det var en rätt slapp dag. Det var det fram tills jag och Laura bestämde oss för att åka in till stan för att leta efter randiga knästrumpor till henne. Jag följde med som moraliskt stöd och för att ha något att göra på eftermiddagen/kvällen. Jag hade själv inget mission med utflykten, men det var trevligt ändå. Det slutade med att jag impulsköpte en baddräkt (!) på Stadium. Jag har alltid svårt att hitta badkläder inför den kommade badsäsongen, men nu gick det som på räls! Den är skitsnygg och den sitter snyggt! Det kan ju inte bli bättre då. Därför orkade jag aldrig blogga den kvällen. (Inte pga baddräkten såklart men...)

Tisdagen är ju SP:s slappa dag, slutade redan klockan elva, åt och sen var det dags att åka från skolan. Detta var den dag som en viss person jag tycker mycket om kom hem från Prag innan det var dags att åka till Stockholm på Lumpen-tester, och endast vara hemma i ca tre timmar. Om jag träffade honom? Såklart jag gjorde! Åkte dit och var där vid kvart över ett, fick lite mat och hjälpte till med packningen innan det var dags att åka till centralen för att komma på tåget mot huvudstaden. Jag följde med och vinkade av såklart. Efter detta var det raka vägen till fiolen som gällde, den började vid 17 och sen var jag hemma strax efter 20. Då var jag så trött att jag aldrig orkade skriva något, och hade jag gjort det hade jag aldrig publicerat det...

Menmen, nu blir dte ialla fall lite. Skolan just nu är drygare än vanligt och man får kämpa med nästan allt. Inte rättskunskapen kanske, den har jag rätt lätt för. Det är snart över. Skönt. Har dessutom en slapp torsdag och en helg att se fram emot. Ska träffa Henrik på fredag tror jag (längtar!) och sen får vi väl se.

Nu luktar det mat och jag är såå hungrig! Dessutom har jag dunderhuvudvärk, känns som om det är åska i luften.

Jaja, det blir nog bra med allt.
Längtar efter dig!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0