Lite Håkan och lite kärlek...

Hejsan igen!

Nu kommer det lite Håkan-material här, mest för att vissa låtar och rader är så fina och träffande...
Detta är nog min favorit på den nya skivan:
Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...


En annan favorit, med lite samma innebörd är:
Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...


Jag har nog också kommit fram till varför varför jag gillar Twilight-serien så mycket. Jag känner igen mig i Bella. Rätt mycket. Det känns som om någon har tagit del av mina innersta känslor och satt dem på pränt. Vissa delar är verkligen som om man läser om sig själv. Jag vet inte om detta är bra eller dåligt egentligen, det har väl två sidor detta också, precis som allt annat. Bra är den iallafall.

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...
"Vad jag bryr mig om nu Är från samma säng Lyssna till samma regn..."

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Jag tror jag gillar Håkans platta en del faktiskt, iallafall vissa spår. Den tar sig.

With Love
/S

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, du har erkänt! är det inte det jag alltid har sagt att du gillar de där böckerna bara för att föremålet för hennes kärlek är en lång, rödhårig man?

2008-04-06 @ 15:32:07
Postat av: Sandra

Nej, inte på grund av utseendet! Så ytlig är jag inte! Jag menade mer känslomäsigt...

2008-04-06 @ 15:58:46
URL: http://strangershouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0