Fredagkväll...

Japp, då var det fredag igen... Vilken fredag det har varit! Visserligen har det inte hänt så mycket, men den har ändå varit lång. Började 8 med psykologi, faktiskt en rätt kul lektion, fortsatte med matte och bestämde datum för prov vilket blev den 25 april. Sen lång håltimme då jag och Karin gjorde klart vår planch som skulle lämnas in senast idag... Att skjuta upp saker så länge man kan is the shit^^ Lunch sedan, efter det en av de segare lektionerna i veckan, svenska, då gjorde jag verkligen INGENTING! Religionsarbetet vi håller på med nu är såå tråkigt och jobbigt att jag inte orkar sätta igång! Sen hade vi rättskunskap och det var nog det roligaste på denna dag iallafall. Visserligen var lektionen rätt lång, men jag tycker ju att det är intressant, så det var ändå rätt smärtfritt. Pappa hämtade upp mig på hemvägen och så köpte vi Thai till middag, gott gott! Efter maten var jag nära att somna, jag var sjukt trött, precis som jag var i morse, det var verkligen jobbigt att gå upp då. Menmen, nu är det fredagkväll igen och det är skönt.

Jag håller faktiskt på att packa så smått, jag skall åka till Borås på FörbundsMöte med RUM i helgen och då får man allt ha lite packning med sig. Sen vill jag också rikta ett litet tack till min kära far som var så vänlig och körde ner mig till ICA då jag blev akut saltsugen.

Vädret (Varför kommenterar jag alltid vädret?) idag har varit nästan lika bra som igår, lite mer mulet bara. Det är verkligen så skönt att våren kommer nu. Att höra alla fåglar sjunga gör ialla fall mig väldigt glad!

Ska fortsätta packa, fördriva annan tid framför datorn och allmänt slappa nu, hörs mer sen!

/S

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att folk börjar ta efter mina sista minuten-vanor! Saker blir alltid bäst när de skapas under stress:)

2008-04-13 @ 12:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0