Ett år sedan den 27 april 2007

Det är ett år sedan.
Det är ett år sedan jag var med och hjälpte dig att kolla på jeans.
Det är ett år sedan vi satt på gräset utanför trägårn vid kanalen och pratade om påskliljor.
Det är ett år sedan. Ett underbart år.
Det var en fredag, det var underbart väder och jag var pirrig i magen.
För ett år sedan var det du. För ett år sedan var det jag.

Idag.
Idag har vi varit tillsammans i ett år minus två dagar.
Idag har vi pratat lite på msn och tänkt på varandra. Vi sågs igår, ska ses på tisdag.
Idag vet jag att du finns. Jag har dig. Det är underbart.
Idag är det söndag, det är mulet, och regn i luften. Jag är fortfarande pirrig i magen ibland. Faktiskt ganska ofta.
Idag är det du och jag. Det är vi.

image49

Tack för allt. Jag älskar dig.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0