Utmanad

Jag blev utmanad av Emma att skriva sju sanningar om mig själv.

Detta är mina sju sanningar:
1. Jag har ett ganska stort behov av att dokumentera mitt liv, detta märks främst genom bilddagboken, bloggen och min dagbok.
2. Min musiksmak är rätt bred. Jag lyssnar på allt från hårdrock till svenskt. Takida, Håkan Hellström, svensk visa, disneylåtar, rock, reggea och pop... Dock blir det nog mest svensk musik just nu faktiskt.
3. Jag älskar hockey! Hockey och då framförallt MODO (även sport i allmänhet) är en stor del av mitt liv! Folk tror inte att lilla jag som inte verkar så aggressiv gillar en såpass "farlig" sport.
4. Jag är allt för dålig på att städa och att gå och lägga mig i tid.
5. Jag är just nu oerhört skoltrött, så det är rätt underbart med lov nu! Jag har en konsert med Winnerbäck och en endagstripp till Stockholm att se fram emot!
6. Några saker jag verkligen vill uppleva är midnattssolen, norrskenet och den nordnorrländska fjällvärlden.
7. 2007 har nog varit det bästa året i mitt liv, alla kategorier! Det hände en massa saker sm gjort mig lycklig och till den männsika jag är idag undeer våren och sommaren, jag vill inte på några villkor vara utan dem!

Jag utmanar:
Laura
Viktoria
Lisa
Anders
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0