Long time no see

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev nu, tiden går och det kan man ju inte göra så mycket åt. Speciellt inte när man går i skolan och har en massa saker som jämt tar upp all tid man har och inte får den att räcka till för det man vill göra. Får man den inte att räcka till till det man verkligen vill göra finns det ju inte ens chans att jag kan sätta mig att göra något som jag inte prioriterar så högt som då tillexempel att blogga. det är visserligen skönt att skriva av sig och jag kanske kommer in i en sådan period en gång, men inte just nu. Just nu känns det mest som ett måste som jag skjuter upp så mycket som möjligt och det låter ju inte så bra...

Jaja...

Den här helgen har det hänt mycket och lite på samma gång. I fredags var jag, Karin och Laura hos Viktoria i Mölnlycke på filmkväll, vi lyckades med att se rte filmer på kvällen/natten innan vi somnade sött nere i brygghuset, mycket godis och kladdkaka åkte det ner också. Kan bara rejomendera er att se Rent, det måste vara en av världens bästa filmer och musikaler!!! Se den, ta den till er, känn med, gråt och älska!

Efter den folmkvällen var jag hemma runt tre tror jag, då åt jag och gjorde mig fin, sen bar det av upp till Backatorp och min Henrik klockan sex. Jag blev uppskjutsad av far min, tur det, nu tog "det bara" tjugo minuter istället för den timme och kanske tio minuter det skulle tagit om jag hade tagit bussen istället. Vi tittade iallafall på två filmer igår, två anime-filmer, "Min granne Totoro hette den andra och den andra var med Naruto, typ "Naruto the first movie" hette den. De var bra båda två även om de inte är riktigt min typ av filmer. Sen stannade jag där över natten. Senare tog vi en promenad som senare visade sig sluta med en bergsklättring och brottningsmatch på en gräsmatta. Det var kanske inte rätt timing med mina högklackade skor^^ Ett tips: ta gå inte i skogen med högklackade skor och framför allt, klättra inte i träd med dem!

Detta får räcka för nu, skriver mer sen, kommer säkert lägga in klipp med Rent senare, bara för att de är så sjukt bra!

Puss hej/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0