Sovdags! (Duktiga jag!)

Jag måste få säga att jag har blivit riktigt duktig denna vecka! Jag har börjat sova mycket mer, det behövs har jag kännt en tid, men det är först nu som jag verkligen gör som jag behöver! Jag sov runt sju timmar i måndags, ca nio(!) igår natt och nu skall jag snart lägga mig och sova igen... Ska bara duscha först! Eftersom jag inte börjar förän 11:45 i morgon betyder det att jag måste ta bussen först 10:52, och då måste jag senast gå upp 9:40. Gå kanske upp vid nio istället eftersom jag ska göra lite lunch innan jag går också, men jag sätter iallafall inte klockan på något tidigare än 8:45! Säg att jag somnar vid runt 22:30 i dag eftersom jag inte är i duschen än, då kommer jag sova 1,2,3.... inte mindre än 10 timmar! Underbart skönt kallar jag det! Hoppas jag slutar drömma så mycket också, det senaste nätterna har jag drömt en massa saker och det är konstiga saker också! Illa^^ Fast en del saker är inte bara konstiga, utan roliga och mysiga också :)

Nu skall jag göra verklighet av mina duktiga planer, det vill säga att duschen väntar!
Ha det bra! Kramar Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0