Hej Alla!

Nu gissar jag att det är en hel del nya som läser här, som såg att jag nu var öppen och generös med att tala om bloggen på min bilddagbok... HEJ PÅ ER!!! Hej på er också som sedan innan fått förtroendet att läsa... Jag har blivit ganska öppen med mitt privatliv det senaste märker jag, bilddagboken är ju inte direkt privat, det är inte heller bloggandet numera. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv! Vilka är det egentligen som läser här? Det skulle vara lite trevligt att veta det... Och även hur och när ni fick reda på det...

Nu ska jag återgå till packandet inför Tyskland tänkte jag, men vi hörs nog en gång till innan jag åker.
Puss och Kram /Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sandra.
Hoppas Tyskland är fint.
Hittade dig hos Anders.
/Anna Hu

2007-05-08 @ 19:48:46
URL: http://dobidoo.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0