Underbara April!

I går kom jag fram till att april var en underbar månad med en massa härliga saker som hände mig. Visserligen så har ju hela den här våren varit jättebra för mig, men april... April var bra. Det var då jag först träffade Henrik och det var då vi blev tillsammans. (L) Det är helt underbart. Det var då jag blev 18 år. Det var då MODO tog sitt andra SM-guld, det första på 28 år. April var alltså en bra månad! Jag kommer nog aldrig att glömma april 2007. Henrik, jag är så glad att jag har dig! Tack för att du finns. Sedan får jag ju inte heler glömma alla minaunderbara vänner som funnits där för mig, inte bara under april, utan under hela våren, det är allt detta som gjort den så bra som den bliit! Tack allihopa! Ha det underbart!

Puss /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0