Test

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Såklart jag gör! (L)

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jag vet inte, men jag tror faktiskt inte det...

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det var en del olika piller och droppar genom åren... AD-droppar är väl en klassiker?

4. Vad åt du senast?
En av mammas bullar och ett glas mjölk :)

5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag =)

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej det har jag inte.

7. Är du polare med grannarna?
Med vissa är jag det och andra känner jag inte alls. Tvillingarna på sju år kan man ju inte annat än att vara kompis med ;)

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, och sen lite tyska och lite franska.

9. Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige

10. Senaste piercingen?
Har inga piercingar

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, det måste varit länge sedan... Kommer inte ihåg det nu, men det skulle kunnat vara en gång när jag blev körd till skolan...

12. Gay?
Nej, det är jag inte. Jag har pojkvän!

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jag? Nej det har jag inte!

14. Har du äggat någon?
Nej, det har jag inte

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Det har jag inte gjort det heller...

16. Suger det här?
Eh, nej, men vissa frågor är lite skumma ;) Roliga dock...

17. Har du varit på stranden?
Jepp, många gånger!

18. Har du haft en stalker?
Vet faktiskt inte... Har jag det?

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Mmm, tror det. Monika, Göran och Tommi.

20. Hur bra är din syn?
Perfekt!

21. Har du varit på ett party?
Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej det skulle jag inte kunna tänka mig. Verkar för farligt för mig :P

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Good Luck! Jag har ingen bror...

24. Har du varit utomlands?
Ja, flera gånger.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja, det tror jag väl.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har aldrig varit på böllop... :(

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja det skulle de! Men de behöver inte vara oroliga, skulle aldrig starta bråk! 

28. Var är dina syskon just nu?
Ute på garageuppfarten tror jag....

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde något jättespännande i natt, men det kommer jag inte ihåg. Jag drömde om Henrik i går natt =)

31. Vilken tid gick du upp imorse?
9:30

32. Vad ska du göra i helgen?
Oj, så långt planerar jag inte på sommarlovet just nu!

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Shit, jag ramlade nastan i busken dar. Du  allt lite elak ;) puss (Från Henrik)

34. När var du riktigt sjuk senast?
Har inte varit riktigt sjuk på länge, peppar peppar.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Tog på? Håkan Hellström kanske...  Kommer inte så nära att jag kan ta på dem.

36. Vad finns i din bakficka?
Ingenting just nu.

37. Har du färglinser?
Nej, det har jag faktiskt inte. Folk kanske tror det, men jag har naturliga ögon som är olikfärgade!

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
I natt sov jag, men natten innan vaknade jag med ett vettskrämt ryck då jag fick ett försenat sms från Hammar. En timme senare kom det ett från Viktoria på Cypern. Jag blev lika vettskrämd då ;)

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Funderar på om jag ska gå upp eller inte...

40. Vad ska du göra efter det här?
Något kreativt! Jag är på mitt kreativa humör nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0