"När jag hör din röst"

Jag är glad! Den femtonde september släpps "När jag hör din röst", boken som är fortsättning på "Om jag kunde drömma". Visserligen har jag ju redan läst den en gång, på engelska, men nu kan jag ju äga den också! Då ska jag bara köpa första delen, tror att jag ska göra det via cdon.com, där är den rätt mycket billigare än vad den är ute i den vanliga handeln. Man kan hitta en del roliga saker på sidan kolla här: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 Nu väntar jag bara på att del tre släpps på engelska! Det längtar jag efter! Och sedan en liten vink till Karin: Bara så att du vet så identifierar jag mig INTE med Bella, jag läste boken långt innan jag träffade en lång rödhårig kille ;D Tycker ändå att den är underbar! Visserligen vill man väl såklart kunna identifiera sig med henne, vem vill inte det liksom? Men det gör inte jag, även om jag är kort och brunhårig! David, har du några bra förklarinag på vad den här titeln betyder?^^ Du lyckades ju iaf klara ut den förra^^

Tack för nu! Pusshej /Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

jag vet! hon hör ju edwards röst varje gång hon gör nåt dumt! sandra den va ju jättelätt ..haha...ses imorgon gumman

2007-06-07 @ 11:27:37
Postat av: It's me

Okej Laura, den var lätt, den borde jag allt tagit! Ses i morgon! Eller i kväll, vem vet:) Puss

2007-06-07 @ 16:59:02
URL: http://starngershouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0