Allmänt tråkigt...

Hej alla!

Nu sitter jag här hemma på en lördagkväll, den första på länge, och så är jag ensam, har extremt jättetråkigt och det regnar ute. Det finns få saker just nu som är värre än att bara sitta och inte göra något framför datorn samtidigt som jag hör regnet outtröttligt smattra mot fönsterbläcket. Det är inget kul på TV, jag har ingen bra film jag känner för att titta på just nu och jag är inte på humör för att läsa i min bok. Inte ens datorn har något nytt att bjuda på. Vad gör man då? Sitter framför datorn och skriver klagande inlägg på bloggen och lyssnar på musik som börjar bli uttjatad. När man börjar tröttna på musiken, då är det illa. Det gör jag nu. På vissa, men såklart inte på allt, verkligen inte! Vad ska man gör en sådan här kväll egentligen? Det känns ju lite dumt att gå och lägga sig innan tio en lördag, även om jag säkert behöver det, det är något som är emot principerna lite tycker jag, dumt nog. Jag sitter nog här ett tag till, summerar dagen och kryper i säng så småningom. Det kan behövas det med faktiskt även om det låter tråkigt...

Dagen idag har varit... mycket bra! Tillbringade ungefär sex av timmarna idag åt att umgås med Henrik. Först var vi på stan en lång stund och sedan åkte vi hem till honom för att nästan bara vända innan det var dags för mig att ta bussen tillbaka hem igen. Sedan dess har jag varit hemma och inte gjort något vettigt alls. På stan köpte jag ingenting förutom den där parfymen som jag har gått och velat kring i ett par veckor nu. Kolla in min BD så ser ni den. Det är väl i stort sett min dag... 

För att avsluta inlägget ska jag göra det där "testet" som redan ligger på min BD, men som jag kan göra om nu när jag har så tråkigt :P. Dessutom har jag lite annan musik nu än förut...

Gör såhära:
1. Sätt musiken på blanda
2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar på frågan
4. Fuska inte!

1. Hur mår du idag?
Han är galen

2.Kommer du komma långt i livet?
L'Amour Toujours

3.Hur ser dina vänner dig?
Hand i hand

4.Kommer du gifta dig?
Fat boy blues

5.Vad är ditt livs themesong?
Ill Wills

6.Vad är ditt livshistoria?
The Wildfire

7. Hur är skolan för dig?
Normandie

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Ta underlaten

9.Hur kommer i morgon vara?
Bad seed

10.Vad är det bästa med dina vänner?
You're dreaming

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Broken

12.Vilken sång beskriver dig bäst?
Halo

13.Hur är det med ditt liv?
The Worrying Kind

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Himmel blå Himmel blå

15.Hur ser världen på dig?
Jaded

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Long before Rock'n'roll

17.Vad tycker dina vänner om dig?
What doesn't kill you

18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Ingen soldat

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Broken

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Same old song

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Hard rain

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
La Passion

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Wings to fly

24. Vad är några tips till mig?
Nästa dans

25.Hur kommer jag bli igenkänd?
Åt samma håll

26.Vad är min danssång?
Stay away

Ok, det var jag idag... Fick in några "bra" svar, men inte lika bra som sist...

Pusshej /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0