Tjejsnack

Vecka 52
Nyår
(Tagen från Emma)
  • Var och med vilka ska du fira nyår? Jag ska fira nyår hos Sofia Morsing i Vasastan med Henrik och resten av Backatorpsgänget och annat folk. Blir nog bra det.
  • Har du några nyårslöften, vad? Ojojoj... Allt för mycket. Träna mer, övningsköra mer, skaffa jobb, klara plugget sista terminen, vara nyttigare... Vara en bättre människa kanske man kan förkorta det med.
  • Vad är det bästa som hänt år 2007? Henrik helt klart. Han har förgyllt många stunder för mig, jag har nog förändrats en del under tiden med honom och jag skulle inte för något i världen vilja vara utan den. Tack för att du finns! Sen var de två veckorna (och en dag) från den 14/4-07 till den 29/4-07 de bästa dagarna i mitt liv tror jag. Den 14 april tog mitt älskade favoritlag MODO SM-guld för andra gången och det var en helt helt underbar dag och händelse! Det kommer jag verkligen aldrig glömma! Den 21 var det jag och Henke träffades på rikitgt första gången (på maskeraden) och som vi bestämde för att träffas igen. Den 22 fyllde jag 18 år. Den 29 blev jag och Henrik tillsammans och sen dess har det varit vi! I skrivande stund har vi varit tillsammans i åtta månader minus en dag. 2007 har varit mitt bästa år hitills!
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007? Tja... vet inte riktigt. Just nu är det väl min dator som inte funkar som den ska. Kan återkomma till denna punkt senare. Annars är det dåliga vädret en stor kandidat till detta pris.
  • Vad förväntar du dig av år 2008? Inte så mycket, kan det bli bättre än 2007? En bra student och bra (dugligt) jobb kan man ju alltid önska sig också...

Hoppas ni alla (?) har haft en bra jul och får ett bra nyår och ett gott nytt år.
Kramar /Sandra


Kommentarer
Postat av: Emma

Är du inte med i Tjejsnack? Blir det! :D Då får du såna här frågor varje vecka på mailen , jättekul! :D

2007-12-28 @ 22:27:34
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0