Pepptalk

Snälla, jag behöver bli peppad! Jag har ett jättesvårt dilemma, en svår fråga att ta ställning till och jag ver verkligen inte hur jag ska göra.

Är dte nu tiden är inne för att verkligen ha kul i livet? Är det nu man efter strax tolv år i skolan som man kan unna sig att ta ledigt en vecka? Är det nu man ska ha kul och inte tänka på allt annat för en gångsskull?

Hjälp mig! Jag vill, men ändå inte, jag vet inte, för jag vet inte hur det kommer bli efteråt...

Suck, Hjälp...

Take care //Sandra med ångest

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! :D
Btw, har lagt till länk till bilderna från Aftonbladet nu. =)

2007-12-30 @ 22:05:52
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0