Jag ser det snöar...

Idag har jag varit på stan med Laura en sväng, det var mycket trevligt! Jag köpte faktiskt en nyplånbok att ha hela min stora förmögenhet i, den är stor och svart. Mycket praktisk! Vi provade en massa skor också, på HM såg vi skorna ur Madonnas nya kollektion och de klackarna...ojojoj. Vi var bara tvungna att prova dem och det kändes som om man gick på styltor! Det var skor man inte går i en hel dag! Usch och fy. När man försökte gå i dem stolpade man bara på som Bambi på hal is i högklackat! Det såg inte så snyggt ut och det kommer aldrig att göra det heller för man kommer inte lära sig att gå i dem innan man har förstört hälsenorna. Det fanns ett par andra skor också, de var mer som sandaletter med skyhög klack och de satt bättre än de första, men ojojoj vad de var ostabila! Det var världens tunnaste klack på dem... Nog för att det är snyggt med högklackat, men man offrar ju inte vad som helst! Kul var det iallafall! Jag letade efter bilder på dem, men jag hittade inga. Laura prövade också skor, ett par såg ut som om det var en anknäbb fram :p

Nu när jag kom hem verkar det som om busseb flyttade mig tillbaka i tiden ca tre månader. Det var rena rama vintern ute nu ju. Usch, jag vill inte ha mer snö, jag vill ha sol, vår och värme! Menmen, det är ju april...

En dag kvar av lovet, jag ska se till att avända den på ett bra sätt, jag ska plugga lite, det har jag lovat mig själv, och sedan ska jag fira min mamma som fyller år, sedan ska jag ta dagen som den kommer! Carpe diem som det så fint heter! Nu ska jag sova, kram och god natt, dröm söta drömmar! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0