Hockey igen, jag vet - JAG ÄR LITE TOKIG!!!

Men det tar jag så gärna, så länge som det går så här bra för MODO i slutspelet!!! Idag vann de mot LHC i den femte finalmatchen, och det betyder att det kan avgöra på lördag. Då är inte jag hemma. Då är jag i Bollebygd hos Karin. Hon har ingen TV, alltså ingen femman. Hon har inget bredband, alltså ingen match via internet. Jag kommer att vara osocial och lyssna på matchen via radion vad än de andra säger! Det här
är INTE bara en lek eller ett spel som mamma säger att det är, det är verkligen blodigt allvar!!!

FORZA MODO!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är gullig när du tittar på hockey "bort med pucken, BORT MED PUCKEN!!!" ;)

2007-04-13 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0