22 april fyller jag arton år och firar med fem timmar på kulturskolan...!

Jag har komit fram till att jag kommer att kommer att tillbringa stora delar av min 18-årsdag nere på Partile Kulturskola. Vi ska ju till London i vår, så vi måste öva in en himla massa låtar tilldess. Vi har redan en ganska stor repetoar men allt sitter inte riktigt som det ska. Därför ska vi ha en så kallad övningshelg den 22 april. Dagen då jag blir myndig. Inte för att jag hade tänkt röja eller så, ni som känner mig vet att det inte kommer att bli så, men jag hade kanske velat sova lite längre och softa till det, men så blir det alltså inte.  Nu måste jag upp relativt tidigt och äta en ganska stadig frukost, packa ner en god lunch, (vi får ingen lucnh där) antagligen bestående av kycklingsallad, och vara nere på kulturskolan klockan TIO! Sedan kommer vi att spela fram till lunchen när nu det blir, sen spelar vi fram till klockan TRE! Alltså ca 4,5 timar spelade. Visst det är kul, men samtidigt lite jobbigt också... Nu ska jag inte klaga mer, det är ju sol ute!

En liten dikt jag kom atttänka på när jag skrev det sista:
Sol ute,
sol inne.
Sol i hjärta,
sol i sinne.
Fin va?!?

Vi hörs!
Puss hej /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0