Ny favorit - Essie

Har hittat en ny favorit! Nagellacksmärket Essie har det senaste släppt riktigt snygga färger och finishar som jag är riktigt förtjust i! De har bra penslar, som sagt både snygga färger och finishar och har spännande släpp.
När dessutom ett lack från ett omtyckt märke blir en favorit måste det väl betyda en plats på topp 5 bland mina favoritlack? Ja, såklart! Denna kommer jag använda många gånger kan jag lova!
Har ju även två andra lack från Essie (eller tre om man räknar med ett effektlack) och de är också favoriter! Iallafall Olé Caliente, Orange - it's obvious var lite svårare att måla på snyggt... Men generellt - underbara lack!
Essie - Dive Bar. Från Nyårskollektionen 2011 - New Years Eve Metallics. Skiftar mellan mörkblå och sammetsgrönt, i flaskan skymtar även lite svart och cerice, och hela lacket är packat med skimmer!
Underbart!
129 kr får man betala här i Sverige, lite billigare om man shoppar från US, men fördelen med att köpa i Sverige är att man får Essies nya pensel som jag tycker är mycket bättre. Plattare och bredare istället för rund och smal, vilket gör det lättare att måla snyggt tycker jag.
.
/S

Kommentarer
Postat av: Maddez ♥

Hej !

Missa inte att du just nu kan anmäla dig till helgens blogg. Direkt länk; http://maddez.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

Kram♥

2012-03-16 @ 23:05:22
URL: http://maddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0