Sugen på en Mac...?

Min dator är ju som bekant för de flesta vid det här laget skulle jag tro, inte helt hundra... Stänger av sig, hänger sig och klagar på diverse problem. Innan hösten ska jag ha en ny dator tänker jag mig, men är inte helt klar över vilken modell/fabrikat jag vill ha. Vad jag vet att jag vill ha är en dator som inte krånglar så att man slipper bekymra sig om det, en dator som är relativt lätt så att man kan ta med sig den och den ska vara allmänt lätt att hantera.
Av dess anledningar, och att jag inte hittat någon PC jag gillar, har jag blivit sugen på en Macbook...


Det som är negativt är att den kanske är lite dyr, med studentrabatt kommer den att kosta ca 8300kr, sen kan det kanske vara svårt att lära sig ett helt nytt operativsystem... Det är också många som talar så extremt illa om Mac, att det inte är bra datorer alls. Svårt att avgöra!

Ska iallafall överväga detta noga. Att det är så lite problem med Mac är verkligen ett stort plus!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0