Älskade skjortor!

Gjorde två riktiga skjortfynd på Gina Tricot för någon vecka sedan. Tycker att det är riktigt snyggt, praktiskt och bekvämt att ha på sig. De jag köpte var visserligen lite stora på lilla mig, men det löste jag elegant med ett skärp i midjan. Två blå blev det, ingen färg jag brukar använda, men de var fina tycker jag.
Hittade dessutom ett riktigt snyggt linne som jag blev lite kär i. Det är inte så konstigt att en kompis sade en gång att det känns som om man går in i min garderob när man går in på Gina. Köper ju nästan alla mina kläder där...


Jag är också sugen på att köpa en jeansskjorta. Skulle vara riktigt snyggt till sommaren men jeans eller leggings och skinnjackan. Finns tre färger, och funderar egentligen mest på den svart/grå eller den ljusa. Den mörkare är nog lite svårare att matcha, liksom lite för "jeansig".

Det skulle nästan vara roligt att ta en bild på alla mina kläder från Gina, bara för att se hur många de faktiskt är. De har ju allt jag gillar, min stil, okej pris och hyffsat kvalitet för det priset.

Skärpet jag köpte var nästan lite stort, men coolt!

Känner att det är dags att rensa i garderoben och se till att hänga upp alla kläder som bör hänga, på galgar. Det får allt bli ett projekt, synd att man inte får galgar med när man köper kläder bara.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0