På torsdag smäller det!

MODO-Frölunda Indians. Ruggig premiärmatch, eller hur? Speciellt för
alla oss MODOiter hör i Göteborgsregionen. Ska bli riktigt spännande
faktiskt, jag har längtat efter hockeyn riktigt mycket nu det senaste,
speciellt nu på hösten när jag inte har så mycket att göra. Skolan är
så klart undantaget. Härligt tidsfördriv och intresse, nu har tisdag- och
torsdagkvällar lite mer mening igen! Egentligen så smygstartade
serien idag med två matcher mellan FBK och SAIK, vilken FBK vann
med 3-2 efter en ledning med 3-0, och HV71-LHC som HV vann med
hela 6-2 om jag inte missminner mig. På torsdag är det hel omgång
som gäller! Spännande!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0