Högskoleprovet

Nu i höst har jag inte ens reflekterat över att det gick! Kommer i håg att jag hörde på radion när det var slut på anmälningstiden i Augusti typ, sen dess har det knappt rört mitt sinne. Förän igår då. Då läste jag på internet om folk som gjort det och hörde att orddelen stod i GP.
Dagen innan en tenta den här gången också alltså, men nu slapp jag det provet! Det var istället det som hjälpte mig att få skriva tentan... Väldigt bra sätt att komma dit man vill och kanske annars inte klarar. Jag är iallafall glad att jag slapp den här gången. Nu är jag färdig med det...
Jag är grymt stolt över mina resultat, båda gångerna. Att prestera när det gäller, plocka fram gamla kunskaer, det är jag bra på!

 

/S


Kommentarer
Postat av: Morsing

Jag har bara gjort högskoleprovet en gång, men jag tyckte det var rätt roligt. Ska göra det nästa höst igen och se hur jag lyckas.

Ett riktigt bra resultat skulle verkligen underlätta SÅ mycket när jag ska söka in till utbildning igen, vilket jag tänkte göra, inte denna våren men nästa.



Spännande tider framöver :D

2009-10-28 @ 09:59:23
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0