Drömmer...


Drömmer mig tillbaka till den underbara resan... Vad härligt det vore med en utlandsresa igen snart! Jag avskyr regnet och rusket som det är i Sverige nu!

(Jag hoppas att lite inte alltför kreativa, men kanske inspirerande, inlägg kan återuppliva min blogglust! Kanske kommer snart lite skriven text igen. Ser nu att det var väldigt längesedan jag skrev något långt och innehållsrikt faktiskt. Det är lite svårt när inspirationen tryter och jag verkligen inte har något att skriva om.)

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Att resa är verkligen något av det bästa som finns! Men det är så sjukt hur man fungerar. Man längtar efter resan. När man reser bort har man det trevligt, men man tycker nästan alltid det är lite skönt att komma hem. Sen när man är hemma längtar man tillbaka till resan igen.

2009-10-07 @ 15:34:17
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0