Plugg plugg

Usch vad jag hatar att inte känna mig bra! Att inte veta hur jag ska göra... Jag har nästan glömt lite hur det är att plugga och så kastas jag rakt in i detta... En vetenskaplig psykologisk artikel enbart på engelska. Great.

Ska snart sova. Hoppas jag.
Tur att jag har motivation efter redovisningen, det känns som att det går bättre om man har något att se fram emot.
Ska äntligen få träffa Henke efter skolan. Som den bortskämda tjej jag är så är jag så van vid att träffa honom att det blir långt efter en vecka... Suck. Men imorgon, då!!!

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

du gums, hade jättegärna kommit! men mår dessvärre bara sämre och sämre, inte en chans att jag blir utsläppt ur huset, så det får nog bli någon annan gång istället!



KRAM på dig!

2009-01-24 @ 17:15:57
URL: http://mullerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0