Ginashopping =)

Jag var ute efter ett partyplagg främst till helgen, men även till senare tider, och på Gina hittade jag två direkt!



Den här gillar jag sjukt mycket, har inte bestämt om det är ett linne eller en klänning än, men snygg är den! Kolla ryggen dessutom! Älskar!

Nummer två är jag lite mer tveksam till, men med ett par stygn på vardera axeln så tror jag att den kommer bli skitcool! Ryggen på den här är ju också sjukt snygg, älskar öppen rygg!


Tänk er då att man liksom fäster upp axlarna litegrann så att det blir lite mer som en ärm så blir det nog skitsnyggt!
Ett par tights till och höga klackar = perfekt! Synd bara att det är så kallt... Försök dessutom att tänka bort de vita händerna mitt på kläderna, dem missade jag visst^^
Jag älskar Gina Tricot.

Dessutom har vi köpt världens bästa present till Filip!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0