Jag kan inte andas.

Jag är jättetäppt i näsan, men det verkar bli bättre. Det var värst i torsdags och fredags, och då var jag ändå tapper och var i skolan och kämpade. Även om jag blir jättepåverkad när jag är snuvig så lät jag inte det hindra mig från att dra mitt strå till stacken i det sista grupparbetet innan lovet. Jag var ju inte på topp direkt, det kan man inte beskylla mig för. Nu är det på väg att bli bättre iallafall.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite bok, och det är faktiskt skönlitterärt nu. Känns hur skönt som helst att kunna läsa lite vad man vill. Jag som läste så himla mycket för ett par år sedan, jag hinner knappt alls numera, och det saknar jag. Underbart skönt med jullov säger jag bara! Skriver mer och roligare imorgon hoppas jag.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0