The first day of the rest of my life!

Första dagen som 20-åring. Den klassiska sportfrågan:
- Hur känns det?
- Helt underbart, jag känner mig som en helt ny människa! Mycket mer vuxen!
- ???
- Alltså, det känns egentligen som alla andra födelsedagar. Man blir ett år äldre. Jag känner mig inte ett dugg förändrad.
- Har du varit på systemet nu då?
- Nej, jag har faktiskt inte varit på systemet. Det kommer en dag för det också. Egentligen känns det rätt overkligt, som om de kommer stoppa mig och kasta ut mig om (när) jag går dit.

Jag har fått jättefina presenter! En locktång av Henrik, med tillhörande lektioner^^ (JA, han är bättre än mig på att locka hår!), jättefina pärlörhängen och ett fint armband av mamma och pappa, söta örhängen av syster och en tröja av kompisar till familjen. Dessutom en del pengar av föräldrarna, mormor och farmor och farfar. Kan lägga upp bilder imorgon :)

Dagen har varit helt fantastisk! Jag blir så glad av att alla gratulerar mig, via telefon, sms, msn och facebook! Att bli grattad av familjen på morgonen innan de åker till jobb och skola blir man aldrig för gammal för! Det gjorde att resten av dagen fortsatte att vara mysig! Sen betydde det jättemycket för mig att Henrik var här och åt middag och tårta och sen stannade hela kvällen :) Det var bland det bästa av allt!

Tack för en helt underbar födelsedag!

/S -20 år!

Kommentarer
Postat av: Tobias

En passionsfrukt kostar egentligen 5 kr/st.. jag fick däremot 5 st för 15 kr ;)

2009-04-23 @ 08:39:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0