Idag är det en ny dag

Snart är det dags att gå på en ny föreläsning, denna gången fortsätter vi med köprätten. Hoppas att det blir roligare än igår, för då var hon allt seg! Pratade alldeles för länge om alldeles för få slides. Snart är veckan med föreläsningar varje dag över, sen lättar det lite.

Igår mötte jag upp den bästa som finns på Kungsport och åkte till huset i Mölndal och målade lite. Lite mat och vindruvor blev det också. Mums. Sen bar det av mot Backatorp och vi såg ut som två dränkta katter där vi gick i ösregnet. Där blev det lite mat, spel, slummrande i sängen medan Henke pysslade med något viktigt, och sedan funderingar på hemfärd. Ingen var så pigg på att skjutsa, så Henrik fick köra och sedan åka hem igen, istället för att stanna hos mig... Nattad blev jag iallafall, som bot på mina sömnproblem. Jag somnade gott i natt.

Idag är det dessutom fiollektion eftersom jag fick den flyttad från onsdagar 18:00-18:20 till torsdagar 16:40-17:00. Det tycker vi inte om. Bättre att ha dem på onsdagar. Det är ju min fioldag. Sedan typ två år eller något. Men vad gör man inte.

Alingsås på lördag. Regionsmöte med RUM. Blir nog bra det. Hoppashoppas jag får åka till Sthlm! Förhoppningsvis lite mys på kvällen också. Hoppashoppas på det med.

Alla ni som är ute på nya äventyr, det regnar bara här hemma. Och det är kallt. Blåser gör det också. Hoppas ni har det bra. Vi känner oss lite ensama här utan er, det blir så tomt! Träffade Sara, Louise och Laura på stan igår, det var vi som är kvar av gänget...

Nu ska jag snart till bussen och två timmar av föreläsningar.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Härligt! Jag ska också till London i höst för att hälsa på min kusin som pluggar till läkare där! haha, coolt det hade varit om vi åkte samtidigt!

2008-09-11 @ 12:03:38
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0