Acorns!



Efter bowlingen med Jonas, Simon och Henke igår, (som jag givetvis förlorade!) bar det av mot Backatorp för att tillbringa natten och följande dag där. Efter mysig morgon/förmiddag med frukost på sängen och allt tog vi oss en tur ut i skogen för den unge herrn ville gå på skogspromenad, och eftersom vädret var så underbart, nästan vårväder, så samtyckte jag, jag har ju nekat en hel del gånger innan... På väg ut i skogen hittade vi en stor fin ek, med massor av ekollon! Gissa om det var roligt! Ekollonkrig kanske passar bättre för barn i 10-årsåldern, men det kan vara kul även om man är 19! Dessvärre gör det lite ont om man blir träffad i huvudet av ett moget ekollon... Fina var de iallafall, och bringade fram lite barndomsminnen! Jag har sparat några som ligger här hemma nu =)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0