Nya vinterskor....

Jag måste verkligen ha nya vinterskor!
Alla skor jag har nu och som jag använder är höstskor, alla är för kalla och/eller läcker in. Inte bra då det är snö, slask och kallt ute! Skorna jag gick ute i igår läckte in så att jag var iskall om tårna när jag kom in... Inte trevligt. Mina gamla vinterskor är jag inte pigg på att använda heller, köpte inga nya förra året, så de jag kan ha är två eller tre vintrar gamla. Dete ena paret höga kilklackade, svarta med päls, och de andra är svarta som jag inte tycker alls om, med en pälskant... Man får tjocka vrister i dem! Det är inte alls snyggt!

Ska iallafall köpa nya skor, men jag är lite kräsen av mig då det gäller skor... Dessutom så är det bra om de är i äkta material, och.... Ja en massa krav. 

Jag hittade ett par på Din Sko och tycker att de faktiskt var helt okej.700 är ett överkomligt pris också. Får se vad som händer, men det lutar åt att jag köper dem! Kan inte lägga in en bild, fattar inte varför...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0