Hemma tidigt!

Idag har vi det bra, vi slutar elva, äter och åker hem med 11,12 bussen från skolan. Då är jag hemma runt 12,15 och det är hur skönt som helst! Då har jag ett par timmar av deg innan jag ska gå mot fiolen som börjar fem. Innan dess ska det lagas middag, så det gör jag väl vid 15,45, sen har jag ca 45 minuter på mig att fixa till det sista. Det är verkligen hur skönt som helst att bara ta det lugnt på eftermiddagarna. Annat var det förr, stress och press med en massa projektarbete, men det slipper vi nu :D Huuur skönt som helst att det är över verkligen!


/S


Kommentarer
Postat av: Sara

det är gött att sluta tidigt :P

2008-03-04 @ 13:23:14
URL: http://www.sara1.blogg.se
Postat av: meli

Hej hej
Hoppas allt är bra, hade vägarna för bi och tänkte
bara lämna lite spår.
Hoppas du får en trevlig Tisdag

Kramiiss / M

2008-03-04 @ 13:36:31
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0