Värdelösa dator!!!

Hejsan!

Om ni undrar varför jag, och mina trogna nätverksplatser ser ut att ha avlidit ibland är det för att min dator verkar ha en särskild förmåga att gå ur tiden då den vill. Det är inte bra. Det är inte alls bra, så därför har jag rätt hög frånvaro. Jag tycker inte om det men, det är bara att acceptera. Förhoppningsvis så får jag snart en ny dator, pappa har pratat om en bärbar, och hoppas kan man ju alltid! Numera sitter jag vid min systers dator, eller om min "kära" dator vill, nere vid den som numera är utflyttad och förvisad till tvättstugan, med annan skärm, mus och tangentbord. Endast högtalarna är mina egna. Hoppas på en snabb och snar lösning!

Take care //Sandra

Kommentarer
Postat av: * * * Emma * * *

Svar:
Ja det går ju bara åt mer! FÖR FULLT STUDIEBIDRAG PÅ LOVEN! Haha!

2008-01-02 @ 17:56:58
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0