Vilka konsertdagar!!!

För ett tag sedan fick jag reda på att Håkan var back in business igen. Han släpper nytt album den 26 mars och sen blir det hans största spelning någonsin den 12 april på Scandinavium! Gissa om jag är sugen på att gå på det! Idag var jag inne på Takidas sida och jag såg att de som en hyllning till sina fantastiska fans ger fyra extra spelningar! En av dessa är i Gbg, på Trädgårn, och jag är givetvis sugen på den med! Den är den 17 april, en torsdag, mindre än en vecka efter Håkan-konserten. Takida var grymma sist vi såg dem live så jag är inte feg för att se dem igen! Som om det inte var nog med dessa två spelningar jag vill gå på på mindre än sex dagar, så är det en konsert jag vill se/höra på fredagen också! Stefan Andersson spelar i Adolf Fredriks kyrka klockan 19,30. VIll gå på den med... Massor av konserter jag vill gå på samma vecka! Hoppas det funkar, jag vet inte vilka jag prioriterar... Den jag prioriterar bort först är nog Stefan Andersson, vill inte, men de andra två vill jag hellre se...

Om någon är sugen på att följa med så säg bara till!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0