Dan före dan!

Hade lillejulafton med min käraste igår redan, för att byta våra julklapar och mysa lite. Åkte dit på kvällen eftersom det inte skulle gå att vara här då syster är sjuk. Hade min fina juliga röda tröja på mig och vi började med att byta julklapparna, och öppna dem såklart, för att sedan dricka glögg och se på film.
Henrik blev jättenöjd med sin kudde han fick av mig, en värmeavledande sak. Han sade imorse att han sovit jättegott, så den är säkert jättebra! Så skönt att julklapparna man fixar blir bra och uppskattade.
Jag blev verkligen jätteglad för min julklapp jag fick av honom också! Örhängen! Jättefina runda med guld och stenar. Nu är det bara en sak som saknas, och det är hålen! Dem ska vi fixa nu innan nyår tänkte jag. Äntligen blir det av!

Nu på kvällen har vi traditionellt klätt granen här hemma, druckit lite glögg och ätit skumtomtar. Mysigt är det, så nu börjar det faktist kännas att julen är här!

God Jul på er alla, ha en underbar jul!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0