Nostalgi-SMS

Hejsan!
Här sitter jag, överlevande efter veckans jobbiga! Idag har jag varit i Alingsås med Elin och efter att jag var hemma vid 14:30 har jag inte gjort så mycket...

Jag har konstaterat att man kan bli glad och lycklig bara av att minnas. Jag har just läst igenom alla mina SMS jag har på min telefon. Jag blir glad av dem allihopa. Alla får mig att tänka på er, alla som jag tycker så mycket om och som jag faktiskt känner mig omtyckt av. Jag skulle vilja svara på vart och ett av alla de här meddelandena så att ni får veta hur mycket de (ni) betyder. Alla dessa fina ord... Underbart att minnas och komma ihåg.

Hejsvejs, skriver mer sedan :)
Pusshej //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0