Du... Eller nej, inte så...

En av anledningarna till att jag bloggat är ju att jag vill att folk skall läsa det jag skriver, det är en stor del av grejen liksom. Jag vill att de jag känner och tycker om ska läsa och eventuellt känna igen sig i det jag skriver. Dock kan jag vara på humör att skriva något som är alldeles för personligt att jag inte kan med att publicera det. Det blir dagboken som får ta emot det istället om det måst skrivas ner, men egentligen är det ju inte det jag vill, jag vill ju att om det är en speciell person jag syftar på i inlägget så skall den personen kunna nås av det jag skriver och kunna läsa det. Jag kan ju inte påstå att det är någon som har tillträde till min dagbok direkt...

Jag hade egentligen börjat detta inlägg på ett helt annat sätt, men det får vara.

Ha det bra/ Kramar Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0