Sitter i skolan...

Den här dagen har varit seg... Började 8 med nationellt prov i tyska, läsa och lyssna, jag tror att det gick bra, sedan hade jag håltimme, sedan engelska då vi fick reda på resultaten på de nationella där, jag fick ett tsrkat och bra VG, och jag är nöjd med det. Vi fick gå efter att vi fått resultaten, så då fick vi håltimme innan idrotten också. Då skulle vi haft teori, men så var vår lärare sjuk och vikarien trodde att vi skulle ha elevledd lektion i volleyboll, det var allmän förvirring, så då fick vi gå tidigare då med. Eftersom jag inte har något ind-val så slutar jag efter gympan, men min första buss går inte förän 13:48, så därför hamnade jag här. Dagen har i stort sett ut som en schweizerost, bara full av hål. Ibland kan det vara bra, men inte idag... Jobbigt att bara vänta hela tiden! Nu ska jag hem och packa klart, sedan åker jag mot Säve klockan 18:30. London, here I come! :D

"Du är så vacker att Sinatra skulle ha fallit..."
Ännu ett Håkancitat...

Nu åker jag hem! Puss /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0