Halo!

image2Takida kommer snart att ge ut sin nya singel Halo, närmare bestämt kommer den att vara ute i butikerna den 16 april. Precis en månad senare, den 16 maj, kommer deras nya album som ännu inte har ett namn. Jag har ju nästan lyssnat sönder det gamla albumet ...Make you breath, så det är verkligen dags för ett nytt! Jag blev så glad när jag på deras hemsida hittade ett klipp från låten, visserligen extremt kort men ändå, och det verkar mycket lovande! Jag blev ännu gladare när jag sökte på Youtube och hittade en inspelning av singeln och då lät det väldigt bra! Den hade världspremiär på en radiokanal som heter Bandit Roch en fredag för ett par veckor sedan klockan 7,45, men då kan man ju inte lyssna på en kanal som sänds över internet, för då sitter man ju i skolan och väntar på att tyskan ska börja. Dumt det. Då får man istället ta till andra åtgärder, tex söka på intenet.

Nu är det bara knappt två veckor kvar tills jag kan köpa singeln i affären, så det är bara att hålla ut tills dess!
Om ni vill höra låten så lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=CwqaK4m_88o

Puss och god natt /Sandra

Det här inlägget skrev jag innan den 16 april, men jag publicerade det aldrig. Det tänker jag göra nu. Halo är grymt bra! Lyssna på den om ni får tillfälle! Jag har dessutom bokat skivan, så den kommer att ligga i min brevlåda den 16 maj, med ett extra fint fodral och signaturer! Längtar dit, verkligen!

Ha det bra! Kram /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0