Lista igen =)

Jag verkar ha en svaghet för listor, här kommer en till!

Vad har du för TV-kanaler? Ganska många, vi har Viasat silver-paketet
Har du åkt moped någon gång? Jepp, det har jag...
Har du busringt någon gång? Någon gång =)
Har du fått felparkeringsböter? Nej, inte jag men pappa fick 50 öre i böter av Kling och Klang när vi var på Astrid Lindgrens-väld för att vi stod för lång bort :P
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej aldrig i livet, jag hatar allt snt, jag åker inte ens bergochdalbana på Liseberg ju!

Har du en egen trädgård? Familjen har egen trädgård...

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Det kollar jag aldrig på längre, så jag vet inte.

Kan du alla orden i nationalsången? Ja, det kan jag.
Badkar eller duschkabin? Helst duschkabin, men det är mysigare med badkar! (Det använder jag nu...)
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Mio min Mio var bra när vi såg den på vår filmkväll! :D
Favoritpizza? Caprichosa. (Stavas det verkligen så?!?)
Chips eller popcorn? Chips ;D
Vilken färg på läppstift använder du? Inget, jag använder mest mitt cerat, menljust brukar det vara om jag nu har något...
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Varför skulle man göra det?!?! Det ar jag aldrig gjort, nej!
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det var väl när jag, mamma och syster var på Kronhusbodarna och åt lunch. Jag åt bakad potatis, Linnéa år sallad och mamma åt paj.
Favoritchoklad? Mjölkchoklad duger i alla lägen! :D
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nope
Är du bra på matlagning? No way, mamma sköter det där, eller syster!
Klarar du att tanka själv? Aldrid prövat eftersom jag nte har ngon bil ^^
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nej det har jag inte.

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, när jag praoade i nian på Lejonet och Björnen (glassaffär) var jag tvungen att ha deras kläder på mig...
Vad var det senaste du handlade? Min nya plånbok.
Har du kräkts offentligt? Nej. Eller jo det har jag visst det, i trean när vi tog stelkrampssprutan och jag svimmade också... Det har väl hänt hos tandläkaren också någon gång skulle jag tro ;P
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja det gör jag!
Har du ringt något betalnummer? Jag har nog röstat på något på TV någon gång.
Kan man vara vän med sitt ex? Det kan man väl...

När besökte du ett sjukhus senast? När pappa var där tror jag
Hade du mycket hår som liten bebis? Vet inte fråga mamma! :)
Vad har du i din väska? För mycket! Mobilen, kameran, plånboken, min Mp3, tandpetare, tabletter mot det mesta, batterier, cerat, paraply,tuggummi, handcreme, näsdukar, tofsar plåster you name it!
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Smörja in läpparna och händerna.
Vad är du tacksam för idag? Att solen ville titta fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0