Godis på väg!

Titta på vad som är på väg hem till mig! Så spännande =) Det är så roligt att beställa lack från USA, speciellt när det är så väldigt billigt jämfört med i Sverige.
.
Min beställning består av:
OPI - Yoga-ta Get this Blue!
OPI - Rising Star
OPI - Meet Me on the Star Ferry
OPI - Eiffel for this Colour
Opi - Animal-istic
China Glaze - Wagon Trail
Essie - Olé Caliente
Essie - Orange, It's Obvious
China Glaze - Skyskraper
.
I butik i Sverige hade allt detta kostat över 1200 kr, men om jag beställer från USA kostar det 500 kr, och då är frakten från staterna inräknad! Längtar verkligen tills alla dessa godingar kommer! =)
Såklart är jag inte helt nöjd än, det finns massa fler lack jag är sugen på, men de får vänta...
.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0