Min samling

Tänkte lägga upp en bild på min samling nagellack, som trots allt inte är så himla stor eller dyr. Har inte så många flaskor från dyra märken, trots att jag gärna skulle vilja ha det!
Räknade precis lite snabbt till att det är 67 flaskor jag har, och det tränade ögat kan se ganska många Dependflaskor, ett par från Mavala, två älsklingar från OPI och en hel del annat! Har faktiskt rätt många från H&M som jag tycker mycket om. Egentligen tycker jag att det är lite synd att de bara står i en glasslåda i en hylla där de inte syns, för de är ju riktigt riktigt snygga med alla fina färger!
.
Om jag skulle utöka min samling så skulle det gärna få bli med fler OPI (såklart), ett par China Glaze, och några från Essie och ett speciellt Dior som jag har blivit kär i!
.
/S

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är det en tävling igång i bloggen igen!

Delta vetja! :)

2011-11-15 @ 20:30:33
URL: http://Fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0