Tuggummirosa

Finns det ens en färg som heter så? Den färgen var iallafall mina naglar tidigare i veckan. Jag är ju inte riktigt en rosa tjej direkt, men på naglarna kan det vara fint!
Depend nr. 220. Knallrosa med diskret silverglitter i.
Nog för att jag inte brukar gilla rosa, men det här lacket var riktigt fint! Speciellt om man är lite solbrun och fin, då passar det riktigt bra!
.
Formulan var helt okej att lacka med, behövde tre lager, men det är nog bara för att jag har så långa naglar. Två skulle nog räcka egentligen. Det blev tyvärr lite luftbubblor på några av naglarna och det tycker jag inte om, svårt att säga om det beror på mig eller lacket.
.
25 kronor är det lätt värt, ger definitivt en extra färgklick i vardagen!
.
/S

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din tidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-23 @ 22:46:15
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0