Två erbjudanden!

Här har det gått framåt på lägenhetssökarfronten idag! Hela två erbjudanden har jag fått från Sgs (Studentbostäder i Göteborg) idag. Nu är jag visserligen en av fyra som har fått dessa erbjudanden, men man kan ju hoppas att det är jag som har stått längst i kön av oss som sökt.

De är båda tvåor, och ligger i Gamlestan/Kviberg. Tror lite mer på den i Kviberg då den är lite större och den ser finare ut på utsidan. Visserligen är den lite dyrare också, men vi ska ju ändå dela på två :)

Kan göra ett inlägg senare där jag presenterar de båda lägenheterna :) Det är verkligen jättespännande och jag håller alla tummarna för att jag/vi kan få en lägenhet! Det hade varit så skönt och roligt att få ett eget litet hem!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0