I min mp3

Tänkte att jag skulle göra en lista på vad man kan hitta i min mp3. Det är ganska blandat, och det kan ju vara kul att få lite nya influenser i musiklyssnandet =) Börjar med 15 låtar, kanske fortsätter en annan gång!

1. Volbeat - I Only Wanna Be With You
2. Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
3. Stefan Andersson - Father
4. Volbeat - Say Your Number
5. Amy MacDonald - Your Time Will Come
6. Abba - Like An Angel Passing Through My Room
7. Takida - Snypah
8. Hoffmaestro & Chraa - Seize the Day
9. Dire Straits - Lady Writer
10. Poets Of The Fall - Revolution Roulette
11. Tom Dice - Me And My Guitar
12. Stefan Andersson - Dreaming (Låten ligger längst ner i listan bland dem man kan spela...)
13. Dead By April - Carry Me
14. Amanda Jenssen - Charlie
15. Lars Winnerbäck - Jag Fattar Ingenting

Bubblare:
#1 Detektivbyrån - Hem Ljuva Hem
#2 Breaking Benjamin - Dance With The Devil

Jag tycker att det blev en riktigt bra blandning! De flesta band/artister jag lyssnar mer regelbundet på är representerade, och låtarna passar bra. En ganska bra musikprofil av mig faktiskt!
Nu vill jag tillägga att jag slumpade fram låtarna, och att jag endast hoppade över dem som är typ folkmusik och omöjliga att hitta, eller dem som redan varit med flera gånger på listan. Hoppas att Youtube (Myspace i ett undantagsfall) duger... Spotify är jag för dålig på för att länka till det här!

Enjoy!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0