Naglar...

Tänkte göra ett till nagelinlägg. Har infösskaffat några nya lack sen sist, och har riktigt fina naglar nu, enligt mig själv iallafall.

De här färgerna är de jag har nu:

Med undantag för de två till höger, det röda och persikofärgade, dem är jag sugen på! Jag har inget rött längre (tror jag) och det persikofärgade hade varit snyggt till sommaren.
Idag köpte jag de två första på bilden (194, det gråglittriga och 195, det ljusblå). Så ljusblått har jag inget, så det blev jag riktigt sugen på! 194:an ville jag ha för det var så jag trodde att 104 skulle vara, men som var alldeles för blått såg jag sen.

Mina naglar ser ut så här för tillfället:

(Klicka för större bild)
Naglarna är målade med Depend nr. 42, och sen dekorerade med olika stickers. Lite diskret färg, med lite rolig utsmyckning, det passar mig för tillfället, har ju kört på färgstarkt ett tag nu.

Nästa gång blir det ljusblått eller färgen "Tangerine" från Mavala.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0