Damn, I'm good!

Jag är så himla glad och stolt över migsjälv nu! Min fiollärare ringde mig förut och berättade att jag har fått ett stipendium från Partille Kunturskolas Föräldraförening! Han sade också att man inte behöver vara så väldigt duktig för att få stipendiet, det räcker med att vara engagerad och inspirera andra! Jag har ju kämpat på med Ungdomssymfonikerna ett bra tag nu, och det är så roligt att sådant märks! Att allt mitt engagemang uppmärksammas tycker jag är så roligt! Jag är den förste i stråket som nomineras och får stipendie på ca tre år!
Just nu är jag så himla glad och nöjd med mig själv, det är lite chockande och svårt att förstå, men jagär väldigt glad, stolt och nöjd!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

ja det tycker jag du ska vara! Grattis!

2010-05-22 @ 18:58:30
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0