Dagens inköpta outfit.

Detta börjar nästan bli en modeblogg... Gick på stan med min ovillige pojkvän till vapendragare idag, och letade egentligen efter skor, men hittade inga jag ville ha. Efter en (två, en med och en utan Henrik,) tur på Gina så var jag nöjd och glad igen! Det blev en fin tröja som kommer vara perfekt under skinnjackan nu när våren kommer, ett långt naturvitt linne, mest för att det är bra att ha till tights, och slutligen ett par "blanka" leggings. Det finns troligen ett bättre namn på dem, men de är inte skinnleggings, och det är inte latexleggings, så jag vet inte vad jag ska kalla dem annars! Jag tror att de kan bli snygga iallafall! Ska nog inviga dem i helgen =)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0